Get Adobe Flash player
Címlap

Határtalanul 2017

Idén tavasszal a Balogh Antal Katolikus Általános Iskola és Gimnázium diákjai ellátogattak Erdélybe a Határtalanul pályázat keretein belül. Az út során a gyergyószentmiklósi Salamon Ernő Gimnáziummal együttműködve nyerhettünk bepillantást a helyiek mindennapjaiba. Beszélgetések és csapatépítő játékok során ismerhettük meg közelebbről a székely mentalitást, továbbá megérthettük, hogyan élik meg magyarságukat. Szemet gyönyörködtető tájakon, történelmi helyszíneken járva szívhattuk magunkba a kultúrát és gazdagodhattunk értékes helytörténeti, néprajzi ismeretekkel.

Bővebben...

Ballagás 2017

Diáknap 2017

Színházban jártunk

Színházkedvelő csoportunk a Fame – A hírnév ára című modern musical megtekintésével ismét remek élményben részesülhetett. A fővárosi Operettszínház rendkívül tehetséges énekes-táncos-színészei mozgalmas, látványos és izgalmas előadást varázsoltak elénk. Ugyanakkor társadalmi problémákról, a híressé és elismertté válás nehézségeiről, a művészek küzdelmeiről is elgondolkodtatták a jórészt diákokból álló nézőközönséget.
Iskolánk színházrajongóira a következő tanévben a Valahol Európában című musical vár.

Erdélyi kirándulás
Iskolánk csapata, melynek nagy részét 7. évfolyamos diákjaink alkották, május 1. hetében 4 napot töltött el a Határtalanul! pályázatnak köszönhetően Erdély csodálatos tájain. Láttunk városokat, falvakat, műemlékeket, sóbányákat, vásárokat, tavakat, hegyeket, sziklákat, mezőket, legelő nyájakat, érintetlen tájakat. Rengeteg csoda alkotta az élményekben gazdag programot. A 4 nap alatt 17 helyen fordultunk meg, többek közt a tordai és a parajdi sóbányában, a szovátai Medve-tónál, a Békás-szorosban, a Gyilkos-tónál, Csíksomlyóban, Segesváron – hogy csak a legnépszerűbb programokat említsük. Szállásadóink révén megismertük a székely vendégszeretet, a vacsorák alkalmával pedig a székely konyha finomságait.
Minden résztvevő számára felejthetetlen volt ez a kirándulás.